31 maja 2013

Peach dress

Maj był pewnie dla wielu z Was sezonem imprez familijnych, komunii czy wesel. Na jedną z tych okoliczności wybrałam pastelową i ciepłą brzoskwiniową sukienkę . Kupiłam ją jakiś czas temu na Bierzmowanie - teraz sprawdziła się idealnie na Komunię :) Jako , że ostatnio było ciepło założyłam sandałki na koturnie, ale beżowe botki czy szpileczki nadadzą się idealnie. Mam nadzieję , że całe zestawienie się Wam spodoba , nie przesadziłam z dodatkami , chciałam żeby główną rolę grała tutaj sukienka - i w końcu to zestaw do Kościoła :) 

PS : Już nie długo wstawię z Klaudią post z moją małą metamorfozą , zdradzę , że to ostatnie zdjęcia z moimi "prostymi" włosami :)








Ostatnio zastanawiam się jak to się dzieję , że pomimo zbliżających się wakacji i wolnego - ja mam coraz mniej czasu. Do szkoły chodzę teraz tylko JEDEN dzień w tygodniu i długo oczekiwałam tego okresu, planując ile to będę miała czasu na zrobienie tego i tamtego :) Niestety jestem tu i teraz, za uczenie na egzaminy nawet się nie zabrałam i nie mogę nawet o tym myśleć, trochę pracuję , a wychodząc z domu wracam do niego wieczorem . To prawda , że z wiekiem czas coraz szybciej leci :) Teraz rozumiem "dorosłych", którzy powtarzają jak bardzo chcieliby , żeby doba trwała 100 godzin :) Nie chcę mówić , że mam nadmiar obowiązków i że jestem już "dorosła", bo uważam , że tak nie jest - ale każdemu potrzebna jest taka chwila przy herbacie jaką ja mam teraz :) Szkoda tylko , że gdy chcemy zrobić tyle rzeczy na raz , jest nam coraz ciężej spotykać się z bliskimi. Chyba każdy z Nas ma coraz więcej na głowie, tylko pytanie jak ten czas współgrać :) ? 


Na całość zarzuciłam moją a la ramoneskę , którą udało mi się wyhaczyć w H&M za 99 zł :)






Na szczęście caaały weekend mam wolny - dla siebie :) Pomimo tego co napisałam wcześniej, przed chwilką postanowiłam , że może zrobię coś pożytecznego - pouczę się i posprzątam, ale przypomniało mi się , że jutro przecież DZIEŃ DZIECKA ! :) Więc zrobię coś pożyteczno-egoistycznego tylko dla siebie :) Potem wybiorę się razem z siostrą i maluchami na bajeczkę i do cyrku :) Wszystkiego najlepszego i życzę egoistycznego weekendu dziewczyny :)!

Sukienka - Mohito
Sandały- Stradivarius
Torebka - Sin say
Kurtka - H&M
Bransoletka - Orsay
Kolczyki- No name

4 komentarze: