16 maja 2013

The same dress..



Jak sam tytuł posta podpowiada, sukienka już tutaj była.
Była, ale w wersji ciężkiej, zimowej i eleganckiej.

Teraz do tematu podeszłam bardziej swobodnie i kolorowo.

Ostry koralowy róż zestawiłam z turkusowymi dodatkami. 
Sukienka jest wygodna i świetne jest wycięcie z tyłu. Mimo, ze jest zabudowana to jednak coś tam eksponuje :)
To taka zwykła sukienka, na co dzień i nie tylko :)
Zdjęcia robiłyśmy z Olą w "3 sekundy", bo szła ogromna burza, więc miejsce też spontanicznie dobrane.

I znów podkreślając że sukienka już była na blogu, czułam że muszę Wam ją pokazać w innej wiosenno-letniej odsłonie.









Sukienka - allegro
Buty - StepbyStep
Kolczyki - Orsay
bransoletka - no name









6 komentarzy:

  1. śliczna sukienka, takiej klasycznej kreacji brakuje w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna byłaby beżowa, czarna, granatowa. Mimo iz krój jest bardzo zachowawczy to mam problem z tą sukienka. Czasami na różne okazje po prostu nie wypada mi jej ubrać z powodu ostrego koloru. Dlatego chciałam pokazać ja właśnie w kolorowej i letniej stylizacji bo właśnie na taki czas sie nadaje ;)

      Usuń
  2. Wyglądasz bardzo modnie i stylowo :) Fajny look!

    Pozdrawiam
    zabic-garsonke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty straszne :O

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne polaczenie kolorow!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń