21 maja 2013

Patterned dress


Tak w tym sezonie zdecydowanie stawiam na wzory wzory i jeszcze raz wzory wszędzie :)
Mam juz spodnie we wzory, nawet sporą kolekcje, teraz przyszedł czas na sukienkę.

Całą stylizację przygotowałam na imprezę rodzinną. 
Czułam się świetnie w takiej dopasowanej do ciała sukience (wiem, że uwydatnia moje krąglejsze części ciała, ale uważam, że to dobrze -skoro je mam) 
i moich fuksjowych szpilkach, które na początku wydawały się nie wygodne i w sumie rzadko je nosiłam, teraz to chyba kwestia przyzwyczajenia, bo wkładam je coraz częściej żeby jeszcze bardziej ożywić i skontrastować wieje strojów. 



 




sukienka - Secondhand + diy
buty - Intenso (auchan)
bransoletka - Butik
kolczyki - Peppco






Do tych poważniejszych egzaminów jeszcze troszkę czasu pozostało, 
ja w tym czasie robię to co lubię i staram się za bardzo nie denerwować na zapas :)



travelling...


healthy lifestyle...


yummy food...



i oczywiście ogromnie się cieszę z pogody jaka jest teraz, w końcu mogłam się troszkę opalić i już nie świecę bladością :) miłego dnia Wam wszystkim życzę :)

5 komentarzy: