19 maja 2013

Summer !

Lato, lato, lato! W ciągu ostatnich kilku dni mogliśmy na własnej skórze odczuć wysokie temperatury :) Od razy wybrałyśmy się z Klaudią na krótkie plażowanie , a ja weekend spędziłam odpoczywając ( urlooop :) ) na domku letniskowym z znajomymi :) Nic dodać , nic ująć zapraszam na zdjęcia :) 





Mega energetyczny zestaw, bardzo w moim stylu:) Bluzką z baskinką była też w białym kolorze, ale postanowiłam, że lato to lato i warto postawić na coś intensywniejszego :) Wzorzyste legginsy hmm, po prostu pasują mi do tej bluzki :) Do tego dobrałam stonowane , ale kobiece sandałki:)

 




Czekam z utęsknieniem daty 18 czerwca, kiedy nasze egzaminy dobiegną końca :) Obecna pogoda skutecznie odstrasza mnie od uczenia się, ale mam nadzieję , że jakoś uda mi się zmobilizować :)
Pozostaje mi tylko życzyć Wam dziewczyny powodzenia, jeżeli jesteście w tej samej sytuacji, a jeżeli nie- to dobrej zabawy przy tak wspaniałej pogodzie:)






Mam nadzieję, że słońce dodało Wam tyle energii i witaminy D , że sprostanie nadchodzącemu tygodniowi nie będzie żadnym wyzwaniem ! :)

Bluzka- House
Legginsy- Stradivarius
Sandały - www.urbanog.com
Torebka - New Look
Bransoletka/Kolczyki - Orsay
Okulary - stragan nad Motławą :)









1 komentarz: